2012. április 5., csütörtök

Márciusi kedvencek:)

sziasztok lánykák:)) 
Az előző hetem, azzal telt, hogy blogspotokat nézegettem. Mivel mindegyiken találtam olyanokat, hogy múlthavi kedvenceim és amolyan blogspotkérdéseket, úgy döntöttem, hogy ilyeneket én is fogok csinálni.
Szóval lássuk a MÁRCIUSI kedvenceimet : 

(Tudom, hogy alig van a képen pár termék, de még is 33 képet csináltam erről a pár dologról, szinte mindegyiket megszerkesztettem, és felraktam egy olyat, amihez hozzá sem nyúltam.)
 
Bal oldalon van a DOVE testápolóm, ezt tulajdonképpen már régebb óta használom, imádom. Aztán a Schauma hajfényesítő hajsprém, amit márciusban rendkívül sokat használtam. Bár a helyzet az, hogy karácsonyra kaptam aputól, de még nem nagyon volt alkalmam eddig használni:) . Mellette jobb oldalra van a NIVEA krémes tustfűrdőm :)  Feljebb pedig láthattok egy szájfényt, ami egyébknét meglepő mert, nem szeretek szájfényeket használni, szimplán csak azért mert idegesít ha rajtam van.De ezt imádom, ok nélkül.
És végül a szempillaspirál, amit annyira imádoook!! Nagyon jó a keféje, és ha kétszer rákenem a szempillámra, nagyon jól látszik:)). Utolsó a kis karkötőm. amit még régebben egy nagy szettel vettem, de magában viselem, szinte mindenhez megy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése